EL MEU LOGO

EL MEU LOGO
a

dijous, de febrer 21, 2008

A una noia desconeguda


A uns metres de casa hi ha la llibreria Al peu de la lletra, que per ser de barri està força ben assortida.


No fa ni una hora que badava davant l'aparador, tot adonant-me de l'hegemonia de Harry Potter, i tot d'una he vist una noia, d'uns divuit anys, que sortia de la llibreria i amb la cara tota il.lusionada ha estret -que no estrenyut- el seu llibre contra el seu pit.


Segur que quan arribi a casa es posarà a llegir aquestes aventures que tan li agraden i que molt possible el llibre l'acompanyarà fins que se li tanquin els ulls de son.

3 comentaris:

Claudia-40 ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.
Albert ha dit...

Hola Claudia,
Es difícil estar en desacuerdo con Marina.
Muchas gracias

Claudia-40 ha dit...

Todos los que amamos los libros,el teatro,el cine...siempre recordamos con emoción cuándo,dónde,cómo...disfrutamos,siendo niños, de aquel primer libro,de aquella primera obra o película...que tan decisivamente influyó y marcó al adulto,niño-grande, que somos hoy.

Tal vez la explicación,si es que la hay,sería la que un día le leí a José Antonio Marina...

"El gusto por la narración es algo tan permanente en nosotros que lo podemos considerar definitorio de la especie humana. La propia estructura de nuestra inteligencia es narrativa, tenemos una especial predisposición a escuchar historias. Que nos interesen de tal modo las vidas ajenas es, sin duda, una gran demostración de sociabilidad. La narración ha sido la gran educadora psicológica de la humanidad. El hombre siempre ha contado historias, como siempre ha pintado, compuesto música o inventado religiones. Y esas grandes constantes de la humanidad nos indican más lo que somos que cualquier tratado de antropología".