


.
Foto d'una bahiana, de la manera tradicional -val a dir que les bahianes eren les minyones de les cases i duien aquests vestits que dissimulaven les formes femenines per a refrenar la temptació dels senyors de la casa; després tenim el far que es diu el Fuerte San António de Barra, interior de Igreja da Ordem Terceira de Sâo Francisco, una que és l'altar fet d'or; per acabar una posta de sol a Salvador.
5 comentaris:
Enhorabona per les fotos!! m'han entrat unes ganes de viatjar que 'pa que' :)
Aquesta crònica teua em fa vindre una enveja que no sé dir sí és massa sana...
Felicitats pel viatge.
A Bahía, estaçao primeira do Brasiiiil... Onde o río é mais baianooo, onde o río e mais baianoooo... (Caetano Veloso, naturalmente)
Saravá, viajante! Vai, vaga pelo grande mundo e fala-nos do que vejas, deixa-nos ver a través dos olhos teus, mas nao te esqueças de voltar! Hoje gostei muito dos teus retratos.
Gràcies pels elogiosos comentaris d'ed i idril i a litoschka per enviar-me la veu de Caetano Veloso.
Publica un comentari a l'entrada