EL MEU LOGO

EL MEU LOGO
a

dissabte, de juny 25, 2011

Giselle


GUIÓ: David Campos
VERSIÓ: David Campos
COREOGRAFIA: David Campos
MÚSICA ORIGINAL: Adolphe Adam
ADAPTACIÓ MUSICAL: Llorenç Peris
MESTRE DE BALLET I REPETICIÓ: Irene Sabas
INTÈRPRETS:
Jesús Pastor (Albrecht. Ballarí principal de l'American Ballet Theatre)
Vincent Gros (Albrecht)
Aileen Gallinera (Giselle)
Elline Damian (Giselle)
Eva Basulto
Karina Campos
Lea Baduria
Raquel Gil
Camile Margaux
Eduardo Espejo
Jerome Peytour
Miguel Rodríguez
Carlos Pires
Teatre Goya

Interessant coreografia basada en un argument nou que parteix de les dones víctimes fatals de la violència de gènere que es converteixen en dones d'aigua

2 comentaris:

Montserrat Llagostera Vilaró ha dit...

Bon diumenge Albert:

Jo vareig anar a veurer Giselle, fará uns 10 anys, amb la companyia de Nacho Duato.

Amb va agradar moltíssim.
També l´havia vist en pel-licula que jo tenía 12 anys, l´any 1961, interpredada per Galina Ulanóva.

Et saludo cordialment desde Valencia, Montserrat

Albert ha dit...

Bon dia Montserrat,
Caram! Quina memòria! Està molt bé que recordis un ballet de quan tenies 12 anys.
La música de Giselle l'escolti des que fa més de 30 anys, primer LP i ara CD, però el ballet no el vaig veure al Liceu fins fa unes dues temporades.
El que he vist ara al Goya és original, hi ha canvis en la música i molts més en l'argument, però la idea no em sembla dolenta, al contrari. Té mèrit re-escriure un libreto i que quedi digne.
Una abraçada
Albert