EL MEU LOGO

EL MEU LOGO
a

divendres, de febrer 23, 2018

Cesc i el 155


Francesc Vila i Rufas (22.10.1927-22.12.2006) va ser un gran dibuixant que a la pràctica feia allò que es coneix per humor gràfic. Encara li recordo una vinyeta al Diario de Barcelona, però a on el vaig seguir va ser al diari AVUI. Aleshores els seus dibuixos eren coneguts amb el nom de Gargots. En el seus dibuixos demostrava una gran sensibilitat humana i també catalanista.

No cal dir que Francesc Vila sabia com és de fosca Espanya i aquest coneixement el va portar a fer la gargot que he posat aquí. Evidentment aquest sentit del que pot passar també el vaig tenir jo quan el vaig veure i decidir retallar-lo del diari AVUI.

Fa setmanes que Catalunya està en una mena d'estat d'excepció que d'acord amb la Constitució del 1978 se li diu "155", que és l'article de la Constitució que permet fer aquest estat de coses.

Així doncs m'he permès posar-lo aquí per a que els pocs que em visiten vegin que Francesc Vila no era pessimista, sinó realista.



3 comentaris:

Valentí ha dit...

Cesc, premonitori

Unknown ha dit...

Hola
no he trobat el teu mail pero en el teu flirck i en wikicommons he trobat q tenies una foto de la colonia castells, voldria saber si en tens més i si les podria fer servir fent constar el teu nom.
moltes gràcies per avançat
elenacentrocivico@gmail.com

Unknown ha dit...

Hola
no he trobat el teu mail pero en el teu flirck i en wikicommons he trobat q tenies una foto de la colonia castells, voldria saber si en tens més i si les podria fer servir fent constar el teu nom.
moltes gràcies per avançat
elenacentrocivico@gmail.com