EL MEU LOGO

EL MEU LOGO
a

dilluns, de gener 22, 2007

"El pecho", de Philip Roth

El pecho, de Philip Roth. Traduït per Jordi Fibla. Editat per Mondadori, Barcelona 2006. 93 pàgines

És un llibre estrany, que recorda a La Transformació de Kafka i que fins i tot l'esmenta, per això el personatge transformat aquí es diu Kepesh, és a dir, duu la lletra K de Kafka.

El llibre es llegeix bé perquè està molt ben escrit i té alguna punta d'humor, però la veritat és que té un punt de fastigós encara que al final i dona la volta a la història.

Llibre curiós, ben escrit, però que no recomano.

3 comentaris:

Anònim ha dit...

i d'on l'has tret? vull dir, és un llibre d'aquells que agafes per llegir i ja que hi ets l'acabes? a la biblioteca? te'l vas comprar?

Albert ha dit...

arare,
Et diré un secret. Des que estic jubilat la meva dona i jo vam fer el pacte de no comprar llibres, que per això hi ha les biblioteques públiques. Aquest llibre n'és un exemple. La bibliotecca és de la Xarxa de la diputació, per tant, si la teva biblioteca no el té, el pot demanar a una que el tingui.
De tota manera els pactes són per trencar-los...

Anònim ha dit...

hehehe! no, no me'l compraré ni el demanaré a la biblioteca, i més sabent que a tu no t'ha agradat!
petonets
Arare