EL MEU LOGO

EL MEU LOGO
a

divendres, d’octubre 06, 2006

Henry Moore a Caixa Forum


Reconec que no sóc capaç d'explicar perquè m'agrada l'obra de Henry Moore, tot i que he de dir que m'agrada més la de Chillida. No obstant això he aprofitat per anar un parell de vegades a l'exposició que de Moore es fa la Caixa Forum i que, evidentment, recomano. Tot i que no val a badar perquè acaba el dia 29 d'aques mes.

Està molt bé el que diu la wikipedia sobre aquest escultor, la recomano a qui llegeixi anglès. La viquipèdia no en dius res...

Qui tingui curiositat per l'obra d'aquest artista, a més de fer una visita a la Caxa Forum, li recomano que es passegi per internet perquè hi trobarà molta cosa. Com per exemple la web de Henry Moore Sculpture Center, Art Gallery of Ontario.

Aqui fotos

2 comentaris:

Mar ha dit...

Gràcies per la recomanació. Ara que estic de vacances puc aprofitar i anar-hi.:)

Albert ha dit...

Doncs sí, ves-hi. I quan ho hagis vist tot fas un cafè al bar i després sempre pots tornar a visitar aquella peça que voldries a casa o a la plaça que tens més a prop d'on vius.