EL MEU LOGO

EL MEU LOGO
a

dijous, de maig 18, 2006

La meva ciutat. El meu club.







Recordo molt bé que de nen la meva mare em va portar a la plaça de Sant Jaume. Era de nit. La plaça plena de gom a gom, com el dia del Ja sóc aquí. I del balcó de l'Ajuntament va sortir César, crec que era el capità del Barça, ensenyant una gran copa. Després, al davant, de la Diputació va caure una cascada de foc, que recordo perfectament. Eren els focs artificials. Això és el que tinc a la memòria.

Més tard vaig entrar com a juvenil a la Secció Esportiva d'Atletisme del Barça. L'època del gran entrenedor Gregorio Rojo. Vaig fer semi-fons i 400 metres tanques. També es memòria.

El que he vist avui es beneficia de la tècnica digital.

2 comentaris:

Son ha dit...

Però encara que no siguin digitals ni materialitzats a cap lloc aquells records quedaran sempre vius. Petonets culés.

Montse ha dit...

Caram, no et coneixia la faceta d'atleta... o potser si que m'ho havies dit!
sigui com sigui, Visca el Barça, no?
P-tonets