EL MEU LOGO

EL MEU LOGO
a

dissabte, de desembre 23, 2006

Francesc Vila Rufas, "CESC". Recordat

8 comentaris:

Anònim ha dit...

M'agrada que algú es recordi d'aquest gran dibuixant que a través del seu humor ens feia pensar!
Ahir vaig intentar fer una cosa semblant al que tu has fet i blogger no em va deixar pujar una imatge ni pa dios!

UN petonet

Albert ha dit...

hehehe
és que jo no he fet el que tu volies fer. Jo tinc algunes coses d'en Cesc desades en paper, entre llibres. I l'única cosa que he fet és cercar el llibre i scanejar. No hi ha com tenir un bon arxiu, hehehe.
Un petonet

Anònim ha dit...

Un dibuixant que representa tota una època i una manera de veure el món, una abraçada i bon Nadal

Albert ha dit...

Bon Nadal Júlia

Anònim ha dit...

Al Terrat, el meu espai, també el recordàrem. Un dibuixos dels que n'apreniem divertint-nos.

Albert ha dit...

Els dibuixos d'en Cesc m'han acompanyat quasi tota la vida. I de gran encara li recordo una exposició dels seus gargots en una galeria que no existeix: SYRA. A la Casa Batlló

Anònim ha dit...

El meu record i homenatge també per en Cesc...que hem rigut i admirat tantes vegades al llarg de la nostre vida...els seus dibuixos ens han acompanyat sempre.

M.Àngels

Albert ha dit...

Gràcies M. Àngels